header.spot
Close
(0) items
You have no items in your shopping cart.
All Categories
    Filters
    Preferences
    Search

    Garanti ve İade Şartları

    SanalMağaza ‘ dan alışveriş yapan tüm müşteriler aşağıda yazılı Garanti ve İade şartlarını kabul etmiş sayılır.

    1 )  Sanalmagaza.com aldığınız her ürün, üretici ve satıcı firmaların garantisi altındadır. Ürün müşteriye sağlam olarak ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, müşterilerimizin ürünle ilgili üretici veya satıcı firmalara başvurması gerekmektedir. 

    2 )  Almış olduğunuz ürünü kullanmadan, tahrip etmeden/bozmadan teslim tarihinden itibaren ondört (14) günlük süre içerisinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, sevk irsaliyesi, ürün faturası ve iade sebebini içeren bir dilekçe ile Sanal Mağazacılık Bilgisayar Hizmetleri A.Ş alıcı adı ile adresimize  iade edebilirsiniz.İrsaliyesi ve faturası ulaşmayan ürünlerin iadelerinin alınmayacağını unutmayınız.

    3 )  Sevkıyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini Kabul etmiş olduğunu unutmayınız.

    4) Özel Ürünler İçin İade Şartları:

    Telefon İadesi:
    Ürün ekranı veya kutusu üzerinde yer alan koruma bantlarının çıkarılmamış ve kullanılmamış olması, ekranda ve telefonun herhangi bir yerinde çizik, hasar vs. olmaması gerekmektedir. Tedarikçi Firma tarafından orijinal kutusu ve aksesuarları ile sevki gerçekleşen telefon ürünlerinin iadesi, yukarıda belirtilen hususlar dikkate alınarak; eksiksiz, hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi şartı ile mümkündür.

    Diğer Ürünlerin İadesi:
    a. Ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilecek veya tekrar kullanılamayacak ürünlerin ,(Örneğin kullanım esnasında vücut ile bire bir temas gerektiren her türlü ürün, tek kullanımlık ürünler, ). 
    - Her türlü yazılım ve programlar, dvd, vcd, kasetler, taşınabilir bilgisayarlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.), her türlü kozmetik ürünlerinin iadeleri alınamamaktadır
    b. Yukarıdaki ürünlerin iadesi; ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartı ile yapılmaktadır.

    5 )  Orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş..vb şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Bu şekilde gönderilen ürünler www.sanalmagaza.com.tr tarafından Kabul edilmeyecek ve iadesi yapılmayacaktır.

    6 )  Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

    7 )  Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.

    8 )  Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

    9 )  Ürünün tüm fatura kopyaları ve iade sebebini belirten dilekçesi ile beraber eksiksiz olarak elimize ulaşmasından itibaren en geç 10 iş günü içerisinde ücreti kredi kartınıza iade edilecektir.

    10 )  Bu iadenin bankanız tarafından kredi kartınıza yansıtılması 1-6 hafta arasındadır. 
    Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Kargo görevlisi yanında açarak kontrol ettiğiniz ürün sorunsuz olarak teslim edilmiş sayılır.

    Satın Aldığım ürün arızalandı? Ne Yapabilirim?

    Sanal Mağaza 'da satılan ürünlerin en az 2 yıl garanti servis hizmeti bulunmaktadır.Bu nedenle Ürünün arızalı olduğu durumlarda Sanal Mağaza irsaliyeniz,faturanız ile beraber Yetkili servislere başvurabilirsiniz.

    Kargodan Kaynaklanan Eksik, darbeli paket teslimi durumunda ne yapabilirim?

    Ürününüzü kargodan teslim almadan öce kargo  yetkiliniz önünde açıp, paketinizin darbe , hasar görmemiş olduğuna emin olduktan sonra Kargo teslim tutanağını imzalayınız.hasarlı olduğunu gördüğünüz ürünün iadesini Aras Kargo aracılığında  İrsaliye,Fatura ve şikayetinizi belirten dilekçeniz ile  Sanal Mağaza A.Ş alıcı adresine iade edebilmektesiniz.

    Hatalı Sevkıyat ve Yanlış Ürün gönderimlerinde Ne Yapmalıyım?

    Talep ettiğiniz siparişiniz sevkıyat esnasında kaynaklanan nedenden ötürü tarafınıza farklı olarak gönderilmiş ise, teslim aldığınız ürünü 3 iş günü içerisinde Aras Kargo aracılığı ile Sanal Mağaza A.Ş alıcı adresine gönderebilirsiniz. Talep edilen asıl ürününüz 7 iş günü içerisinde tarafınıza gönderilecektir.

    Yaptığım siparişi nasıl iptal edebilirim ?
    Sanal Mağaza İade Şartlarına uyması halinde siparişinizi 14 gün içerisinde müşteri hizmetleri bölümümüzle görüşerek iptal edebilirsiniz.Tel: 216 538 52 22

    Verdiğim siparişi nasıl takip edebilirim? 
    Siparişlerinizi üyelik bilgileriniz ile sağ kolonda bulunan siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz. 

    Sipariş ettiğim ürün geciktiyse ne yapabilirim ?
    Siparişinizin gecikmesi durumunda Müşteri Hizmetleri Birimimizi arayarak ürününüzün gecikmesi hakkında bilgi alabilirsiniz. Tel : 216 538 52 22